SEO Content

SEO content

Written by iconmedia

SEO Content

Όταν κάποιος αρχίσει να ενδιαφέρεται λίγο περισσότερο σχετικά με το SEO, σύντομα θα ανακαλύψει πόσο σημαντικό είναι το περιεχόμενο μίας ιστοσελίδας και μάλιστα πόσο μεγάλο ρόλο παίζει αυτή τη στιγμή το SEO Content.

Όσον αφορά το SEO Content προκύπτουν αμέσως τρία εύλογα ερωτήματα:

1) Τί είναι το SEO Content;

2) Ποια είδη SEO Content υπάρχουν;

3) Ποια είναι μία καλή στρατηγική SEO Content;

Ας ξεκινήσουμε απαντώντας ένα-ένα στα ερωτήματα.

 

 

 

Τί είναι SEO Content;

Αν και θεωρούμε ότι για να διαβάζετε αυτό το άρθρο, μάλλον ήδη γνωρίζετε τι είναι το SEO, δεν είναι κακό να δώσουμε ένα συνοπτικό ορισμό. SEO είναι το αρκτικόλεξο των λέξεων: Search Engine Optimization, δηλαδή βελτιστοποίηση μηχανής αναζήτησης. Με λίγα λόγια SEO είναι οι διαδικασίες που ακολουθούμε με στόχο η σελίδα μας να εμφανίζεται όσο το δυνατόν υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (Google, Yahoo, Bing κ.λπ.) για συγκεκριμένες λέξεις και προτάσεις.

Content

Με τον ορισμό Content εννοούμε όλες τις πληροφορίες που βρίσκονται στο διαδίκτυο και μπορούν να «αντληθούν» από αυτό.

SEO Content

Αν λοιπόν «ενώσουμε» αυτούς τους δύο όρους, τότε το αποτέλεσμα που θα βγάλουμε είναι ότι: SEO Content είναι οποιοδήποτε περιεχόμενο ή πληροφορία βρίσκεται αναρτημένη στο διαδίκτυο και έχει ως τελικό στόχο την προσέλκυση του κοινού και κυρίως την αναγνώριση από τις μηχανές αναζήτησης και την όσο το δυνατόν υψηλότερη κατάταξη.

Ας αναφέρουμε όμως τα βασικά «βήματα» τα οποία θα χρειαστεί να κάνουμε αν θέλουμε να ασχοληθούμε με το SEO Content.

Keyword Research: Αν θέλουμε να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα μας με οργανικό τρόπο τότε καλό θα είναι να ερευνήσουμε ποιες είναι οι κατάλληλες «λέξεις κλειδιά» ΠΡΙΝ ξεκινήσουμε να γράφουμε. Με αυτόν τον τρόπο θα έχουμε την ευκαιρία να γράψουμε για τις λέξεις κλειδιά με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.

Keyword Optimization: Αξίζει να δούμε με μεγάλη προσοχή (όχι μόνο ποια) αλλά που και πότε οι λέξεις κλειδιά θα έχουν την υψηλότερη απήχηση.

Content Organization: Οργανώνουμε το περιεχόμενό μας με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να διαβάζεται εύκολα από τις μηχανές αναζήτησης, αλλά επίσης να μπορεί να διαβάζεται εύκολα και ευχάριστα από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας.

Content Promotion: Δεν αρκεί να γράφουμε καταπληκτικό περιεχόμενο, πρέπει και κάποιος να το… διαβάζει. Μπορούμε να προωθήσουμε το περιεχόμενό μας στα social media καθώς και να το προωθήσουμε γράφοντας άρθρα σε διάφορα blogs και ιστοσελίδες τα οποία θα συνοδεύονται από τα αντίστοιχα links.

Το Δίλλημα

Τελικά γράφουμε για τις μηχανές αναζήτησης ή για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας. Αν γράφουμε αποκλειστικά και μόνο για τις μηχανές αναζήτησης, τότε ίσως καταφέρουμε να αναρριχηθούμε (έως ένα βαθμό) στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, αλλά σχεδόν όλοι όσοι επισκεφτούν τη σελίδα με το συγκεκριμένο περιεχόμενο, θα «φύγουν» σχεδόν αμέσως. Αυτό θα οδηγήσει σε μία αύξηση του bounce rate και τους ποιοτικούς δείκτες του site μας στο βάραθρο.

Αν γράφουμε αποκλειστικά για τους αναγνώστες, μπορεί να έχουμε εκπληκτικά κείμενα που όμως δεν θα τα… βρει πότε κάποιος για να τα διαβάσει.

Η λύση βρίσκεται κάπου στη μέση. Πρέπει να γράφουμε άρθρα που να είναι «φιλικά» προς τις μηχανές αναζήτησης, αλλά ταυτόχρονα να είναι χρήσιμα και αρεστά στους ανθρώπους.

Content SEO

Είδη SEO Content

Product Pages

Μία καλή προϊοντική σελίδα μπορεί (και πρέπει) να εξυπηρετεί τόσο ως SEO Content όσο και ως PPC Landing Page.

Blog Posts

Τα Blogs προσφέρουν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να προωθήσουμε το περιεχόμενο μας, αλλά και να προβάλλουμε προϊόντα και υπηρεσίες. Μέσω ενός blog μπορούμε να προσφέρουμε πραγματικά χρήσιμες πληροφορίες και να περάσουμε και τα μηνύματα που μας ενδιαφέρει.

Άρθρα

Τα άρθρα συνήθως τα βρίσκουμε σε σελίδες ειδησεογραφικές, περιοδικών και λοιπών παρόμοιων ιστοσελίδων. Μπορεί βέβαια να είναι και ένα άρθρο παρουσίασης ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας που προσφέρει η επιχείρησή μας.

Λίστες

Λίστες ονομάζουμε τα άρθρα που παρουσιάζουν τις πληροφορίες σε μία σειρά. Τέτοιου είδους άρθρα – λίστες, είναι τα γνωστά σε όλους μας «10 κορυφαία μέρη στην Ελλάδα», «4 στατιστικά στοιχεία για τις επαγγελματικές κάρτες» κ.λπ

– Άλλα είδη SEO Content είναι τα Directories (Ταξινομήσεις), Γλωσσάρια, Slideshows, Infographics και Videos (μπορεί για κάποια keywords να είναι πιο εύκολο να επιτευχθεί μία καλή κατάταξη μέσω ενός video π.χ. οδηγίες χρήσης, “how to” videos κ.λπ.

Αυτά είναι μόνο μερικά από τα είδη που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για SEO Content. Φυσικά στην πραγματικότητα μπορούμε να αφήσουμε τη φαντασία μας ελεύθερη και να δημιουργήσουμε μοναδικό, ξεχωριστό και εξαιρετικά ενδιαφέρον περιεχόμενο.

SEO Content

Ανάπτυξη SEO Content στρατηγικής.

Όπως προαναφέραμε δεν είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό το να δημιουργούμε περιεχόμενο απλά και μόνο για τη… δημιουργία.

Χρειάζεται οργάνωση και στρατηγική.

Ακολούθως παρουσιάζονται τέσσερα βασικά βήματα:

Θέτουμε στόχους

Πρώτα πρέπει να θέσουμε σαφείς, συγκεκριμένους, υψηλούς αλλά και εφικτούς στόχους. Για παράδειγμα πρέπει να σκεφτούμε τι πραγματικά θέλουμε να επιτύχουμε. Θέλουμε πωλήσεις ή αύξηση της επισκεψιμότητας; Αν θέλουμε αύξηση των πωλήσεων τότε θα πρέπει να εστιάσουμε σε ελκυστικές, προϊοντικές σελίδες με πολλές πληροφορίες.

Αν μας ενδιαφέρει περισσότερο μία πιο γενική επιχειρηματική παρουσίαση και θέλουμε να προσελκύσουμε περισσότερους αναγνώστες, τότε θα χρειαστούμε πλούσιο περιεχόμενο, ευχάριστο αλλά και ενημερωτικό.

Μαθαίνουμε το κοινό μας

Μαθαίνουμε όσο περισσότερες πληροφορίες μπορούμε για το κοινό στο οποίο θέλουμε να απευθυνθούμε και για το κοινό που ανήκει κατά βάση το ήδη υπάρχον πελατολόγιό μας. Μπορούμε να δημιουργήσουμε τις αντίστοιχες «περσόνες». Με διαφορετικό τρόπο θα προσεγγίσουμε επαγγελματίες για B2B πωλήσεις και διαφορετικά θα προσεγγίσουμε έφηβους καταναλωτές.

Δημιουργούμε ένα ημερολόγιο

Μία καλή ιδέα για να θυμόμαστε τι έχουμε κάνει, τι κάνουμε, αλλά και τί θα κάνουμε, είναι να δημιουργήσουμε ένα ημερολόγιο.

Αυτό μπορεί να γίνει σε όποια μορφή μας βολεύει. Μπορούμε για παράδειγμα να χρησιμοποιήσουμε το Google Calendar και να κρατάμε όλες τις σχετικές πληροφορίες.

Όπως και να έχουν τα πράγματα καλό θα ήταν να φροντίσουμε ώστε να έχουμε τον απαιτούμενο χρόνο για το κάθε τι που θα θέλουμε να κάνουμε. Για παράδειγμα διαφορετικό χρόνο χρειαζόμαστε για να γράψουμε ένα κειμενάκι για το Facebook και διαφορετικό χρόνο για να κατασκευάσουμε ένα βίντεο.

Ο προγραμματισμός δεν πρέπει να εξαιρετικά μακρινός, αφού οι καταστάσεις είναι δυναμικές και αλλάζουν καθημερινά. Επίσης, όταν προγραμματίζουμε κάποια posts ή άρθρα, χρειάζεται μεγάλη προσοχή μην τυχόν και η επικαιρότητα απαιτήσει την αναβολή του post. Σε κανέναν δεν θα άρεσε να δει ένα post που θα παρουσιάζει «4 τρόπους να ανάψουμε μια φωτιά», όταν θα βρίσκεται σε εξέλιξη μία μεγάλη και καταστροφική πυρκαγιά.

Ανάλυση δεδομένων

Όλα όσα κάνουμε, δεν έχουν κανένα νόημα, αν δεν αναλύουμε όσο πιο προσεκτικά και αναλυτικά μπορούμε να δεδομένα.

Αναλύουμε τα δεδομένα από την ιστοσελίδα μας και από τα social media και ανάλογα με τα αποτελέσματα που προκύπτουν, αποφασίζουμε για τις βέλτιστες διορθωτικές κινήσεις.

Όσες ενέργειές μας έχουν θετικά αποτελέσματα, τις βελτιστοποιούμε και τις συνεχίζουμε. Όσες βλέπουμε ότι δεν έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, τις σταματάμε και χαράζουμε νέα πορεία και στρατηγική.

Μάθετε περισσότερα

Όλα τα παραπάνω αποτελούν μία (σχετικά) συνοπτική ανάλυση για το SEO Content.

Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία ή ενδιαφέρεστε για περισσότερες πληροφορίες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα 210 94 30 219 και στο [email protected]

 

Διαβάστε επίσης…

B2B Marketing

B2B Marketing

Τι είναι το B2B Marketing Το B2B marketing, (συντομία για το Business to Business ή επιχειρήσεις-προς-επιχειρήσεις),...

Αλγόριθμοι στα Social Media

Αλγόριθμοι στα Social Media

Ένα από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι digital marketers, είναι οι ταχύτατες και συνεχόμενες αλλαγές στις...

Rebranding

Rebranding

Rebranding (Ανανέωση Εταιρικής Ταυτότητας) Το επιχειρηματικό περιβάλλον εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς και οι...